Contractklanten retourneren voorwaarden
Het retourneren van bestelde artikelen is onder bepaalde voorwaarden mogelijk. Dit geldt bijvoorbeeld bij een verkeerde levering of een product met een tekortkoming. In het geval van een defect product kunt u, mits tijdig gemeld, gebruikmaken van onze garantie voor reparatie of het ontvangen van een vervangend artikel.
Houd er rekening mee dat de volgende artikelgroepen niet in aanmerking komen voor retourneren:
- Houdbare artikelen
- Speciaal voor u bestelde artikelen
- Artikelen die voor u bedrukt zijn
- Software en digitale diensten
De basisvoorwaarden om artikelen retour te kunnen sturen zijn:
- De artikelen zijn ongebruikt (ongedragen), schoon, onbeschadigd en compleet
- De originele artikelverpakking is in oorspronkelijke staat aanwezig, schoon en onbeschadigd
- Artikelen die voorzien zijn van een verzegeling; daarvan mag de verzegeling niet verbroken zijn
Indien u vragen heeft over een van deze onderwerpen, neem dan gerust contact op met onze Customer Service. We staan klaar om u verder te helpen.
Hoe kunt u een retouraanvraag insturen?
Wilt u een artikel retour sturen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met de volgende klant- en ordergegevens:
Klantgegevens
- Bedrijfsnaam
- Contactpersoon
- Telefoonnummer
- E-mailadres
Ordergegevens
- Ordernummer (verplicht)
- Artikelnummer(s) (verplicht)
- Aantal artikelen
- Aantal verzenddozen
- Reden van retour (verplicht)